9.03.2015

Emziren Anne Ürünleri Alışverişi, Lansinoh ve Philips Avent Ürünleri

Emzirme ürünlerini birçok kez araştırdım. Gördüm ki aldığım ürünlerden herkes memnun.

Alışverişimi biraz önce Kozmela’dan yaptım. Aldığım set %49 indirimdeydi gerçekten hesaplı oldu. Bir diğer aldığım Philips Avent Göğüs Kalkanı oldu. Normal fiyatı yaklaşık 50 TL, indirimli siteler ve bazı yerlerde 32 TL’ye kadar fiyatı düşmüş. Picabo’da 33 TL’ye buldum.
Emziren Anne Ürünleri Alışverişi, Lansinoh ve Philips Avent  Ürünleri

Aldıklarım şöyle;
Lansinoh Süt Saklama Poşeti 50' li 29,58 TL + KDV
Lansinoh Lanolin 40 ml. 2'li + 6'lı Göğüs Pedi Hediye 42,37 TL +  KDV
Lansinoh Göğüs Pedi 24'lü 5,93 TL + KDV

Marka olarak Lansinoh  seçmemin diğer bir sebebi firma ile yaptığım görüşmeye istinaden oldu. Lansinoh  marka ürünlerde hayvan deneyi yapılmıyor olması gözüm kapalı almama sebep oldu diyebilirim.

Philips Avent Göğüs Kalkanı

Hafta sonu yine e-bebek’ten 5'li tek kullanımlık loğusa külotu alacağım. Doğum kısmet olursa Haziran’da olacak. O havalarda fanila giyilir mi bilemedim sizce almalı mıyım?
1 tane gecelik aldım onu bir sonraki yazıda gösteririm. Ancak bir tane de daha şık bir şey alacağım foto çekiminde güzel dursun J Ebru Maternity’e bakıyorum ama fiyatlar çok yüksek, yine indirim yakaladığım bir yerden alırım muhakkak !
Lansinoh Lanolin 40 ml ve göğüs pedi

Burada bahsettiğim ürünler büyük ihtimal hastane çantasına da koyulacak, o yüzden zamanı geldiğinde toplu bir yazı da hazırlarım gerçi nette çok var herkes yazmış belki gerek kalmaz J
Lansinoh süt saklama poşeti ve göğüs pedi

Şimdilik bunlar alındı, sırada daha çok şey var. Loğusa terlik ve tacımı kendim yapacaktım teyzem illa da ben yapacağım demiş anneme, hadi bakalım istediğim modellerden örnek foto gönderdim umarım yapabilir J beğenmezsem ben yine kendim yaparım dedim anlaştık J

Melek kanadı içine yatmış bebek şeklinde sabunlar var, Siparişimi de verdim gelince paylaşırım.

Bizde hazırlıklar böyle gidiyor… Hepinizi öpüyoruuuuum :**

12 yorum :

  1. Avent ile uzun zaman aşk yaşadım diyebilirim. Bebeğimin ürünlerinin çoğu Avent idi. Çok da memnun kaldım. Ata emmediği için sütümü sağarak verdim. Avent süt sağma makineleri de çok işime yaradı. Tam 15 ay boyunca süt sağdım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok duydum tam alacaktım iş yerimden arkadaşım kendikini getirdi :) tertemiz kullanmış zaten kullanmadan önce bende bir steril ederim kullanırım :)
      15 ayda iyimiş hani :))

      Sil
    2. Ben dört makine eskittim sütsüz kalmasın diye çok sağdım. İnşallah senin minnoş arıza çıkarmaz emer : )

      Sil
  2. Ay ben daha bir tane çöp bile almadım. Gerçi benim doğum ağustos sonu eylül başı gibi görünüyor, o zamana kadar hallederim herhalde :)
    Sen nette çok var diye paylaşmamazlık etme, her listede bir iki farklılık olabiliyor, sen paylaş biz okur faydalanırız :)
    Bu arada "maşallah" demeyi de unutmayayım :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son aylarda hele senin gibi sıcak aylara denk gelen hamileliklerde bence sonlara çok şey bırakmamak gerek, çünkü sıcak, ağırsın dışarı dolaşmak eşya bakmak zor olur. şimdiden başla derim :))
      Bende maşallah diyiiim size :)

      Sil
  3. kozmela güvenilir bi site sanırım daha öncede alışveriş yaptın mı canım bu siteden ?
    bende lansinoh krem alıcam burda çok uygunmuş dediğin gibi arkadaşlarımda kullandı biri doğumla birlikte kullandı o zaman çok işe yaramamış gögüsleri yaralanmış kanamış çok acı çekmiş zaten kanayınca bebişte ememiyor, o yüzden diğer arkadaşım 9aydan itibaren kremi kullanmaya başlamış şuan 2buçuk aylık bebişi gögüslerine hiç birşey olmamış önceden kullanmamı önerdi o yüzden korumaya alıyormuş bilgine canım :) birde minikcana ilk şampuanı ve losyon krem gibi ürünleri hangi marka almayı düşünüyosun biobayb yi duyuyorum iyi olduğunu ama karar vermiş değilim , seninde bu konuda ne kadar ince olduğunu bildiğimden düşüncelerine önem veriyorumm, biz hamişler birbirimize tavsiyelerde bulunarak en iyi şeyleri alıcaz prenseslerimize inşallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kozmela dan ilk alışverişim benim kargoya sabah 9 da verildi 11 de kargo ulaştı :) hiç bir sorun yaşamadım. zaten online alışverişlerimi sanal kartla yapıyorum o yüzden daha emniyetli ama bir çok kişi tanıyorum buradan alan :)
      aynen dediğin gibi doğumdan 1 ay önce kullanmaya başlayacağım. bu üründe kapak işareti var yani açtıktan 1 yıl içinde kullanman gerekiyor bazı ürünlerin son kullanma tarihleri oluyor alırken siteye önce onu sorup alırsan daha iyi olur zaten 1-2 gün içinde hemen cevap veriyorlar. Beni biliyorsun hayvan deneyleri yapmayan markaları alıyorum ilk şampuan ve losyon içinde aynı şekilde ürünleri tercih edeceğim. aklımda ilk marka olarak Mustela ve Unibaby var, birde eczane de gördüğüm bir ürün var ama adı aklıma gelmiyor.
      Tavsiyeler çok önemli tabiki :)) onlar her şeyin en güzeline layıklar

      Sil
  4. OOOoo sen bayağı ilerlettin canım alınacaklar listeme senden görüp ekliyorum neler var neler ya :)
    buarada geçengün rüyamda seni gördüm gaziantep e gelmişsin birlikte oturuyorduk hayırdır inşallah :))
    fanila yı da al bence dursun nolur nolmaz bazı lohusalar üşürmüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha çok eksik var ama zaman yaklaşıyor :)
      OOOh ne güzel olurdu daha önce hiç gitmedim Gaziantep'e inşallah bir gün kısmet olur :)
      Evet üşüyenler varmış ben yine 1-2 alırım :)

      Sil
  5. Yeni hamiş olarak yazılarını dikkatle takip ediyorum... Henüz cinsiyetini öğrenmediğim için hiç alışveriş yapmadım... Ama yazıların bana fikir veriyor.. Teşekkür ederim kendi adıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim :)) aramıza hoş geldin :)
      elimden geldiğince kendi deneyimlerimi yazıyorum :)

      Sil
  6. Fanila bence bir tanede olsa almalısın. Çünkü doğumdan sonra acayip terliyor insan (vücut ödemleri atıyormuş) terini koruman lazım üşütürsen sütün gazlı olur :P şaka bir yana dikkat et. meme başı çatlağı için doğumdan önce kremlemeye başlamak gerekiyor bende başlamıştım ama doğumdan sonra pek kullanamadım. Çünkü bebek sık sık emiyor ve bazen senin o kremi temizlemeni beklemiyor :( o yüzden pek süremedim ve yara oldu :( ama göğüs kalkanı çok işime yaradı acısız emzirdim.

    YanıtlaSil

Sen de bir şeyler söylemek ister misin?