2.02.2015

Bebek Odası Kapı Süsü Yapımı

Günaydınlar güzel insanlar !!!

Hava ne kadar soğuk, sıkıcı, kapalı .. bu havada şu an işte olan ben sıkıntıdan patlamak üzereyim Allah’tan pinterest diye bir şey var :) Bu aralar zaten kendimi bebek odası dekorasyonuna verdim, ne görsem istiyorum ! İstemek başarmanın yarısı derler :) hafta sonu malzemelerimi alıp başarıya ulaşacağım inşallah..

Aşağıda minikcan için yapmayı plandığım kapı süsü için en beğendiğim 2 örnek var. Hangisi yapacağıma karar veremiyorum… Sanırım malzeme olarak hangisi kolay bulunursa onu alacağım, kapıya germek içinde bolca arka plan malzemesi almam gerek…

 Görsel buradan alındı.

Görsel buradan alındı


Aklımda yapmayı plandığım bir çok şey var, zaman artık daralıyor birde çalışınca her şey daha zor… Neyse önümüzdeki hafta minikcanın doktor teyzesine götüreceğim yakınlarda malzeme alacağım yerler var oraya uğradık mı tamamdır J

Böyle incik boncuk şeyler güzel güzel siteler biliyorsanız yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.
Güzel haftalar dilerim, sevgiyle kalın.


18 yorum :

  1. Valla ikisi de çok şirin, pembiş pembiş, ben karar veremedim:))

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. çok zor şimdilik 2.de karar kıldım :)

      Sil
  2. Anladığım kadarıyla fil ile olay bağlanıyor :)
    Alttakini daha çok sevdim ben.
    Ağırlaşmadan kendini Eminönü'ne at bir hafta sonu..:)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. artık benim yapacağım fil mi olur neye benzer bilemiyorum :)
      ahh ahh Eminönü çok uzak ama yaa

      Sil
  3. :) ikinci daha güzel sanki :))
    çoook şey bekliyor dafa yapılacak lohusa tacı , terliği vs. :))

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. lohusa tacını tasarladım kafamda ama terlik büyük bir sorun :(

      Sil
  4. İkincisi bence de, çok daha naif sanki, üstteki minikcan büyüyünce küçük bir prenses olunca yapılsa daha hoş olur gibi geldi :) Fil de çok tatlış, komşun da el atar bence dikiş makinesiyle yardımına koşar, yaparsın ki sen bunu, fiyyuuu hem de çok güzel yaparsın :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. evet doğru diyorsun biraz büyüyünce daha güzel olur :)
      komşu olmadan biraz zor olur zaten bu sefer eli yüzü düzgün olsun :)

      Sil
  5. her ikiside çok. güzel ben ilkini beğendim.
    Sevgiler..

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. ilki de güzel onu da kendi odama mı yapsam ne yapsam :))

      Sil
  6. valla ben ikisinide begendim en iyisi ikisinide yap birini bebek odası kapısına digerinide daire kapısına asarsın evde bebek oldugu belli olur :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. işte akıl akıldan üstündür :)) çok da güzel olur tabi yandaki çirkef komşumun kızları sökmezse :(

      Sil
  7. İkinci kolay ve malzemesi bulunabilir :) Çiçekmalzeme.com a bi bak istersen. Ben almadım ama bayağı iyi şeyler var gibi :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. baktım şimdi ama en iyisi gidip mefruşatçıdan almak çeşit çok oluyor :)) tabi birinin beni götürmesi gerek :)

      Sil
  8. 2. cok rahat yapılabılır begendımmmmmm

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım bir malzemeleri alalım neye benzeyecek :)

      Sil
  9. İkincisini daha çok beğendim.Birincinin de çiçekleri çok çıtır.Bebek beklemek beklemelerin en güzeli. :) Allah sağlıkla kavuştursun Hazel.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kararımı 2.cide kıldım bende :)

      Sil

Sen de bir şeyler söylemek ister misin?