5.02.2015

Hamile Kahvaltısı Nasıl Olmalı?


Daha önceki yazılarımdan okuduysanız neler yememiz içmemiz gerek vs hep yazmıştım. Kaçıranlar tıklayıp okuyabilirler.

Mesela her gün bir yumurta mutlaka olmalı ama işe gittiğim için erken kalkıp yumurta yapmaya üşeniyorum. Ev yumurta kokuyor havalandırmam gerek ama bir yandan hazırlanıp servise yetişmem gerek.. bu yüzden yumurtayı hafta sonu yada hafta içi yaptığımız akşam kahvaltılarına ayırıyorum.

Hamile Kahvaltısı Nasıl Olmalı
Hamile Kahvaltısı Nasıl Olmalı?

Sütü sabah kahvaltısında değil sonraki saatlerde içiyorum. Posasıyla beraber sıkılmış portakal ve mandalinayı kahvaltıda içmeyi tercih ediyorum. Zeytin, biber, bal, mevsimi olmasa da domates, peynir tabağımda olmazsa olmazlardan.

krep yapımı cekirdekaileninmaceralari.blogspot.com.tr
Kolay krep tarifi
Krep içinde de yumurta ve süt olduğundan hafta sonu genelde yapıyorum.

krep yapımı cekirdekaileninmaceralari.blogspot.com.tr
Kolay krep tarifi
Krep tavamı da yıllar önce Migros’tan 9 TL gibi bir fiyata almıştım, pişirirken yağ dökmeseniz bile hiç yapışmıyor. Krep iç malzemesine bazen ıspanak koyarak da yeşim renkli krepler yapabilirsiniz, ıspanak sevmeyen çocuklarınız varsa onları kandırmak kolay olur. Krep tabiî ki çikolatasız olmaz ama yememeye gayret ediyorum onun yerine bal tercih ediyorum.
İşte benim hamiş kahvaltım böyle oluyor J
 Siz neleri tercih etmiştiniz ya da ediyorsunuz bakalım?
Kolay ve lezzetli tarifler varsa alayım hanımlar J
Sevgiler, öpüldünüz :**

4 yorum :

  1. Krep yapmadım hiç, resmini görünce canım çekti, tarifini en kısa zamanda bekliyorum çünkü internetten bakıp yapmak yerine deneyip, yapmış, yemiş, beğenmiş bir arkadaşımın tarifini tercih ederim. :)
    afiyet bal olsun:) minik can ne çekiyorsa senin de canın onu çekicek gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa biz bayaa bir sık yapıyoruz :)
      aslında tarifim yok biraz göz kararı benimki; 1 yumurta 1 su bardağı süt, tuz, yağ ve un.
      karışım kek hamurundan biraz daha akışkan olmalı işte böyle yaptıkça un ve süt oranını tutturuyorsun ablacım :))

      Sil
  2. krep gibi birde pankeki dene tabi sonra gelsin kilolar :)hamur işi yasaklanmıştı bana sütüm,peynirim yogurdum bile yarım yağlıydı çünkü az bi seker yüksekligi cıkmıstı bu sayede 11 kg ile bitirmiştim cokda işime yaradı o vesile ile şekeri çıkardım hayatımdan halada yiyemiyorum. sağlıklı beslenmek gibisi yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh pankek yanına çikolata aman Allah'ıııııım :))
      bu aralar geceleri tatlı yemeğe uyanıyorum kendime engel olmam gerek ):

      Sil

Sen de bir şeyler söylemek ister misin?